WEBINAR
Totul despre înființarea unui SRL
150 RON
GRATIS
23 Ianuarie
19:00 - 21:00

PREZENTARE
Care sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi dacă intenționezi să îți deschizi o firmă proprie?
Dacă ești antreprenor sau vrei să începi o afacere, înființarea unui SRL (Societate cu Răspundere Limitată), a unui PFA sau a altei forme societare poate fi o etapă crucială în călătoria spre succesul în afaceri.
Cu toate acestea, procesul poate părea complicat și plin de obstacole, mai ales dacă ești la început de drum.
Acest webinar îți oferă un ghid practic și informativ pentru a te ajuta să înțelegi și să parcugi cu succes procesul de înființare al unei firme sau al unui PFA.
MENTOR
Andreea Marin
Andreea Marin este jurist specializat în legislația societară (comercială) și fiscală, fondatoare a proiectului Juridicafe, având o vastă experiență în domeniul înființării firmelor.
Prin intermediul proiectului Juridicafe, pe care l-a fondat, Andreea a pus la dispoziție resurse și informații esențiale pentru antreprenori și persoanele interesate de înființarea și managementul unei afaceri.
În cadrul acestui webinar, Andreea va prezenta legislația relevantă în materia înființării unei societăți și va clarifica toate etapele care trebuie urmate de către un antreprenor pentru a își înmatricula propria firmă.

ASPECTE ABORDATE
✅ De ce ne înmatriculăm la ONRC?
✅ Tipuri de firme (societăți); tipuri de persoane autorizate
✅ Ce este un SRL? Ce este un PFA?
✅ Avantajele și dezavantajele înființării unui SRL și/sau a unui PFA
✅ Actele necesare înscrierii în ONRC
✅ Redactarea actului constitutiv
✅ Structura asociaților, obligațiile și drepturile asociaților
✅ Despre administrator și rolul acestuia
✅ Beneficiarul real și completarea declarațiilor aferente
✅ Redactarea unui contract pentru sediul social și completarea declarațiilor necesare privind sediul social
✅ Alegerea codului CAEN potrivit și declarația privind activitatea desfășurată
✅ Greșeli frecvente, motive de refuz privind înmatricularea unei societăți
✅ Explicarea declarațiilor fiscale
✅ Obligații ulterioare înmatriculării firmei
✅ Despre semnătura electronică
✅ Sfaturi și recomandări privind înființarea unei societăți
AVANTAJE
🟢 Acordarea unei diplome de participare
🟢 Materiale suport și înregistrare audio pentru participanții webinarului
🟢 Posibilitatea de a interacționa cu mentorul webinarului
🟢 Sesiune open de Q&A pentru participanți
🟢 Integrarea în cadrul unei comunități active de profesioniști
ALTE DETALII
🟢 Pentru confirmarea locului este necesară completarea formularului de înscriere
🟢 Detaliile de conectare și alte instrucțiuni se trimit automat, ulterior completării formularului
🟢 Plata se va efectua prin transfer bancar în contul indicat în cuprinsul mailului
🟢 Evenimentul este exclusiv online pe platforma indicată în cuprinsul mailului
LEGAL • FISCALITATE • ANTREPRENORIAT
UN PAS PENTRU SUCCESUL TĂU
ATESTAREA CUNOȘTINȚELOR PRIN DIPLOMĂ DE PARTICIPARE
Participarea la webinarele & cursurile INGENIO include acordarea unei diplome care atestă dobândirea cunoștințelor și asumarea cunoștințelor prezentate în cadrul evenimentului.

MATERIALE ȘI ÎNREGISTRĂRI AUDIO
PENTRU CONSOLIDAREA INFORMAȚIILOR
Participarea la oricare dintre webinarele și cursurile INGENIO include accesul la materiale suport, precum și la înregistrarea audio a cursului în vederea consolidării informațiilor discutate în cadrul evenimentului.
DEVII PARTE DIN COMUNITATEA INGENIO
EVENIMENTE & REDUCERI EXCLUSIVE
Participarea la oricare dintre webinarele și cursurile INGENIO asigură integrarea cursantului în comunitatea INGENIO, o comunitate a profesioniștilor în drept, fiscalitate și contabilitate. În acest sens, cursantul va beneficia de evenimente și reduceri exclusive membrilor comunității.



3 PAȘI
SIMPLI PENTRU ÎNSCRIERE
1
Completezi formularul
de înscriere
...
2
Primești instrucțiunile și linkul de conectare
...
3
Efectuezi transferul
bancar
...
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
-
Cum pot plăti?Foarte simplu - după ce ai completat formularul de înscriere, vei primi datele bancare ale societății INGENIO în vederea efectuării transferului bancar. Ulterior momentului în care plata a fost efectuată, înscrierea ta va fi confirmată și te vei putea alătura webinarului sau cursului organizat de INGENIO.
-
Până când pot plăti?Poți efectua transferul bancar cel târziu cu o zi înainte de data programată a webinarului sau a cursului. Amintim că înscrierea în grupă este confirmată doar în momentul efectuării transferului bancar. În acest sens, îți recomandăm să îți asiguri din timp locul în cadrul grupei întrucât, în funcție de specificul fiecărui curs sau webinar, să fie un număr limitat de locuri.
-
Ce este comunitatea INGENIO?INGENIO este comunitatea profesioniștilor din domeniul dreptului, fiscalității și antreprenoriatului. Participarea în cadrul unui webinar sau curs INGENIO asigură accesul în comunitatea INGENIO. Încurajăm networking-ul, participarea activă și ajutăm profesioniștii să interacționeze cu alți membri ai comunității, pentru identificarea unor oportunități de dezvoltare profesională, personală și antreprenorială.
-
Pe ce platformă mă voi conecta?Platforma utilizată de către INGENIO este Google Meet. Platforma este excelentă pentru tipologia cursurilor și webinarelor organizate de INGENIO și permite un cadru mai flexibil pentru ca mentorul și participanții să poată beneficia de un mediu interactiv. Pentru accesul la curs sau la webinar nu trebuie descărcată nicio aplicație. Linkul de participare se poate accesa în mod direct, fie de pe telefon, fie de pe laptop, fără nicio problemă.
-
Cum mă pot înscrie la curs?Pentru înscrierea la curs este necesară completarea formularului de înscriere. Ulterior completării formularului de înscriere, vei primi un mail în care sunt indicate toate detaliile necesare: linkul de conectare pentru grupul de What's App dedicat evenimentului, instrucțiunile pentru finalizarea înscrierii, precum și contul bancar în care va trebui să efectuezi plata. Pentru a participa în cadrul webinarului sau cursului, totul este foarte simplu: 👉 Te alături grupului de What's App indicat în cuprinsul mailului. 👉 Efectuezi plata în contul bancar indicat în cuprinsul mailului. 👉 Trimiți dovada plății către coordonatorul evenimentului (este anunțat în cadrul grupului de What's App), ori pe mailul nostru (contact@cursuri-ingenio.ro), ori o vom procesa noi automat. 👉 Primești acces la linkul de conectare al evenimentului. 👉 Te alături cursului sau webinarului la data și ora stabilită, pe aplicația Google Meet. Ulterior finalizării cursului sau webinarului, toți participanții beneficiază de o serie de avantaje: 👉 Primești diplomă de participare. 👉 Primești materialele suport și înregistrarea audio a webinarului sau a cursului. 👉 Primești acces în cadrul comunității de profesioniști INGENIO, cu evenimente și reduceri exclusive. Dacă întâmpini orice problemă sau dacă ai nelămuriri, ne poți contacta oricând la adresa de mail, numărul de telefon sau conturile de social media indicate în cuprinsul paginii „Contact”.